Een verrassende film over het wilde dierenleven in Amsterdam.
Zondag 14 juni, 14.00 uur, Lumière Maastricht.
IVN Maastricht en filmhuis Lumière organiseren voor de tweede keer een event waarbij een natuurfilm gecombineerd wordt met een wandeling met hetzelfde thema. De eerste keer betrof het de film Whispers in the woods en betekende een uitverkochte zaal in Lumière. Nu betreft het de film De Wilde Stad. De Wilde stad laat zien hoe dieren en planten zich aanpassen aan de stad en nodigt uit om met andere ogen te kijken naar de omgeving die we dagelijks vaak gedachteloos voorbijlopen.
Voorafgaand aan de film geeft Becky Desjardins, conservator biologie bij het Natuurhistorisch Museum Maastricht, een boeiende introductie.
Info film en tickets bestellen
> klik lumiere.nl/dewilde stad of ga naar www.lumiere.nl/dewildestad
| Aansluitend stadswandeling door Maastricht |
|
Na afloop van de film organiseert IVN Maastricht een stadswandeling door Maastricht. De natuurgidsen van IVN nemen je mee langs de natuur in het hart van Maastricht. Ze laten je zien dat ook midden in de stad een levendig netwerk bestaat van wilde dieren en planten, en wat dit betekent voor de stad. De wandeling duurt ongeveer 1,5 uur en is in combinatie met de film. Het is niet mogelijk om alleen aan de wandeling deel te nemen; een kaartje voor de film is verplicht. Aanmelden wandeling |
Nadere informatie
Www.lumiere.nl/dewildestad en www.ivn.nl/maastricht.
Contactpersoon: Chris van den Ende, IVN Maastricht | PR
T: 06-33772656


